Ключові етапи комплексного веб-маркетингу: від розробки до таргетингу

0
107

Коли в минулому підприємці зрозуміли, наскільки важливою ланкою в рекламній стратегії компанії є створення свого веб-сайту, відбувся певний прорив у сприйнятті інтернету. Ще один прорив стався, коли ті ж підприємці зрозуміли, що веб-сайту недостатньо – його ще потрібно позиціонувати в пошуковій системі. Це був нелегкий крок. Навпаки, справжнім стрибком стало переконання підприємців в тому, що за перегляд їх сторінок в пошуковій системі варто платити, тому розробка сайтів від SlashUpdate стала сьогодні особливо популярна.Ключові етапи комплексного веб-маркетингу: від розробки до таргетингуКомплексний інтернет-маркетинг

Сьогодні SEO та спонсорована кампанія посилань (Google AdWords) є стандартними практично для кожного бізнесу. Без цього складно уявити собі веб-маркетингу. Насправді поняття не складне, навпаки – абсолютно інтуїтивне. Таргетована реклама від SlashUpdate — просто набір продуманих, спланованих дій онлайн, які будуть відповідати рекламним очікуванням конкретної компанії і захищати її інтереси в разі, якщо з якихось причин найбільш прибутковий елемент на сьогоднішній день перестає приносити задовільний прибуток. Завдяки комплексному підходу компанія отримує слідуючи плюси:

  • стає більш незалежною;
  • підвищує безпеку;
  • в кінцевому підсумку є самодостатньою в інтернеті.

План дій є адаптованим, а потім реалізованим відповідним чином.

Складові частини комплексного інтернет-маркетингу:

  • позиціонування;
  • кампанія за спонсорованими посиланнями;
  • контент-маркетинг;
  • соціальні медіа;
  • електронний маркетинг;
  • сторінка продукту;
  • маркетинг з уст в уста;
  • ембієнтна реклама;
  • відеомаркетинг;
  • ремаркетинг.

Ключові етапи комплексного веб-маркетингу: від розробки до таргетингуНаведене вище перерахування, звичайно, не має закритого характеру. Комплексний веб-маркетинг — надзвичайно динамічне поняття, і не виключено, що навіть Google додасть до нього свою ланку, оскільки він, ймовірно, готує значні зміни у відображенні результатів пошуку. Чутки поширюються з цього приводу, потрібен розгляд додаткових дій онлайн, які будуть захищати інтереси компанії прямо зараз.

Слід розглянути, наприклад, фінансові галузі, де диверсифікація портфеля є одним з фундаментальних принципів інвестування. Це не вигадка, а здоровий глузд. Чим більше у вас джерел, тим менше ризикуєте. Більш того, у випадку інтернет-маркетингу існує реальна ймовірність того, що, якщо всі джерела не підведуть, то прийде непропорційно більше переваг, ніж ви припускали.

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

БОЛЬШЕ НОВОСТЕЙ