Гоїчі Суду (Goichi Suda) вважає, що одержимість оцінками Metacritic душить створення оригінальних ігор. В інтерв'ю GamesIndustry.biz Суду, разом із Сіндзі Мікамі (Shinji Mikami), висловив занепокоєння щодо зменшення кількості унікальних ігор останніми роками.
що відомо
На думку Суди, розробники та видавці занадто зосереджені на гонитві за високими рейтингами Metacritic, що змушує їх перестрахування, дотримуючись традиційних формул. Це, на його думку, перешкоджає інноваціям та обмежує творчий ризик.
Мікамі додав, що хоча оригінальні ігри все ще існують, їх часто затьмарюють великобюджетні ігри з потужними рекламними кампаніями. Він зазначив, що ігри з ширшою аудиторією зазвичай отримують більше рекламної підтримки, що ускладнює виділення унікальних проектів.
Джерело: VGC