Арт Resistance 3. Джерело: Insomniac Games
Сучасним геймерам студія Insomniac Games відома як автор чудових супергеройських екшенів Marvel's Spider-Man та популярних екшен-платформерів Ratchet Clank.
Однак у епоху PlayStation 3 флагманською франшизою цієї компанії була трилогія шутерів Resistance, в якій людство боролося з навалою інопланетних загарбників.
Серія мала велику популярність і демонструвала всі можливості PS3, але не витримала випробування часом.
що відомо
Співзасновник і колишній керівник Insomniac Games Тед Прайс (Ted Price), який нещодавно залишив студію після 30 років роботи, взяв участь у подкасті Kinda Funny Games, у якій зробив цікаву заяву.
За словами Прайса, 14 років тому Insomniac Games вела підготовку до розробки четвертої частини Resistance. Команда розписала передісторію сюжету і вигадала кілька варіантів розвитку історії, після чого звернулася до Sony з пропозицією профінансувати розробку гри. Але компанія виявилася незацікавленою у продовженні серії.
Так, ми їли цю гру Sony, і концепція для неї у нас була чудова. Чи не склалося. Вдалого моменту та можливості так і не підвернулося. Але та ідея з'явилася завдяки тому, що багато хто в нашій студії дуже хотів продовжити історію Resistance.
Я й сам упевнений, що перша Resistance підготувала чудовий ґрунт для розвитку сюжету, показавши світ альтернативної історії, де могло статися все, що завгодно: куди ще могли потрапити Хімери, звідки вони могли з'явитися… Ми багато працювали над передісторією цього всесвіту і розмірковували, як можна розвинути його в майбутньому.
Проте, в PlayStation не були зацікавлені у новій Resistance: компанію не влаштував проект з погляду термінів виробництва та ринкових можливостей.
Тед Прайса шкодує, що йому так і не вдалося випустити Resistance 4, але він вважає, що студія пішла правильним шляхом і випустила велику кількість висококласних ігор.
В даний момент Insomniac Games працює над екшеном Marvel's Wolverine, який, напевно, стане гідним продовженням 30-річної історії студії.
Джерело: Kinda Funny Games