Експерти з Digital Foundry проаналізували технічний стан Diablo IV на консолях PlayStation 5, PlayStation 4 та Xbox Series.
що відомо
Експерти відзначили, що розробники з Blizzard чудово впоралися з оптимізацією гри для консолей. На PlayStation 5 та Xbox Series Diablo IV вражає графікою та графікою. Завдяки високій деталізації кожен об'єкт виглядає красиво та реалістично.
Найбільше експертів Digital Foundry порадувала гра світла та тіней у Diablo IV. Завдяки безлічі невеликих джерел світла кожна локація в екшн-рольовій грі виглядає унікально та атмосферно, навіть незважаючи на відсутність у грі трасування променів та інших подібних технологій.
З технічної точки зору можна визначити, що на PlayStation 5 і Xbox Series Diablo IV працює з внутрішньою роздільною здатністю прибл. 1260р (точно визначити не вдалося), але за допомогою технології FSR 2 роздільна здатність конвертується в 4К.
На консолі Series S рідна роздільна здатність 864p перетворюється на 1440p, а графіка не поступається потужнішим пристроям.
На PlayStation 5, Xbox Series X і Series S Diablo IV стабільно працює зі швидкістю 60 кадрів на секунду, за винятком випадкових падінь продуктивності, але постановочні кат-сцени відтворюються лише зі швидкістю 30 кадрів на секунду.
На консолі PlayStation 4 гра, як і слід було очікувати, менш вражаюча, ніж на сучасних пристроях. Частота кадрів не перевищує 30 FPS, але цей показник не є стабільним, часто фіксуються падіння. На цій платформі гра працює в роздільній здатності 720p, яка конвертується в 1080p.
Загалом у Diablo IV цілком можна грати на консолях попереднього покоління, але в цьому випадку гра не настільки технологічна і деталізована.
Що стосується PlayStation 5 та Xbox Series, то фахівці Digital Foundry визнали, що гра знаходиться у відмінному стані.