Ви можете почати вихідні з сімейного фільму
З 15 червня по 5 липня 2023 року в українському прокаті буде доступний приголомшливий фільм про супергероя. Торгово-розважальні комплекси пропонують квитки на сеанси за різними цінами
На вихідні 17 та 18 червня можна запланувати похід у кіно. Інформатор з'ясував, у яких торгових центрах і коли можна було побачити фільм "Флеш" - фільм про супергероїв, який називають однією з головних кіноінтриг сезону.
У ТЦ Ocean Plaza можна переглянути фантастичний фільм від 10.00 до 20.15. Квитки коштують від 170 до 700 грн.
Якщо підійти ближче до ТЦ Лавіна, квитки на вихідний день коштують від 130 до 280 грн. Графік роботи майже такий самий – з 10:00 до 20:10.
У ТРЦ Respublika Park стартують покази фантастичного фільму "Флеш". 10:10, а останній заплановано на 20:00. Вартість квитків від 130 грн до 310 грн.
Кінопоказ у ТЦ Retroville починається о 10:15 і закінчується о 20:10. Загалом на суботу та неділю заплановано 8 сеансів. Квитки коштують від 130 грн. до 180 грн.
У ТЦ Проспект на лівому березі Києва стрічку покажуть за адресою 10.00. Останній показ "Флеша" відбудеться о 20:10. Вартість квитків від 130 грн до 210 грн.
У тому ж розкладі гурт можна буде побачити у торговому центрі Caravan Outlet. Квитки на всі сеанси коштують однаково – 99 грн.
У ТРЦ River Mall квитки на фентезі коштують від 190 до 600 гривень. Перший сеанс у суботу, 17 червня, заплановано на 10, а останній - на 15.
Подивитися фільм можна у ТЦ Гулівер із 10.00. Останнє заняття заплановане на 19.00:100. Квитки коштують від 500 грн. до XNUMX грн.
У ТРЦ з'явиться самообслуговування для клієнтів
У квітні 2023 року індекс споживчих настроїв українців упав на 6,6 пунктів. Про це свідчать дані дослідження Info Sapiens.
Негативні настрої першими пізнали торгові центри.
«Слідуючи іншим нашим дослідженням, ми також бачимо збільшення частки песимістично налаштованих українців у квітні. Але знову ж таки йдеться про очікування на майбутнє, а не про оцінку стану на даний момент, коментують аналітики Info Sapiens.
Щоб скоротити витрати, глобальні рітейлери планують інвестувати у цифрове самообслуговування.
«Ви заздалегідь забронювали місце для паркування біля найближчого під'їзду. Ваша перша зупинка в торговому центрі - взуттєвий магазин, де продавець вже має вибір взуття вашого розміру на основі стилів, попередньо обраних вами за допомогою вашого власного цифрового аватара. Оплата відбувається на вашому смартфоні за 30 секунд, а потім ви йдете до магазину електроніки за новими навушниками», — так у майбутньому можуть відбуватися відвідування торгових центрів, — каже Олександр Ямпольський, керівник галузевої групи роздрібної та оптової дистрибуції. Deloitte в Україна.
Інформатор писав, що директора одного з найбільших торговельно-розважальних центрів Києва звинувачують у ухиленні від сплати податків майже на 146 млн. грн.