Через погане самопочуття киянка випадково поповнила чужий рахунок на Київстарі: чи повернув суд кошти

0
66

Киянка через погане самопочуття випадково поповнила чужий рахунок у

Жінка випадково поповнила чужий рахунок на 220 гривень

Жінка вимагає повернення 220 гривень та компенсації

Жінка помилково переклала не на той номер телефону. Йдеться про суму 220 гривень. За словами клієнтки «Київстар», це сталося через її погане здоров'я.

Як зазначено у рішенні Печерського районного суду Києва від 2 жовтня 2021 року, жінка біля терміналу ТОВ «ФК «Фенікс», розташованого на проспекті Бажана у Києві, який є точкою надання послуг ПАТ «Київстар», помилково заплатила 220 гривень через погане самопочуття за послуги мобільного зв'язку не на її номер, прохання про відміну операції було відхилено. Вона вимагає розірвати договір купівлі-продажу послуг мобільного зв'язку та стягнути з ТОВ «ФК Фенікс», ПАТ «Київстар», ТОВ «Свіфт Гарант» на свою користь 1480 гривень компенсації моральної шкоди, заподіяної кожною особою.

«Київстар» просить відхилити позов, посилаючись на те, що вказані номери телефонів працюють анонімно та не зареєстровані під ним. Неправильно перераховані кошти можуть бути повернуті лише за заявою абонента.

Представник ТОВ «Свіфт Гарант» також просить відмовити у позові, посилаючись на те, що компанія надає фінансові послуги з переказу коштів. Розірвання договору про переказ коштів не створює для компанії зобов'язань щодо їх повернення.

ТОВ «ФК «Фенікс» також просить відхилити позов, зазначаючи, що компанія є платіжною організацією, оператором платіжної системи та надає послуги з переказу грошей, а квитанція підтверджує нормальне функціонування платіжної системи із зазначенням суми переказу, вказаної жінка була передана одержувачу відповідно до наданих нею відомостями.

«Жінка є абонентом ПАТ «Київстар» та користується номером мобільного телефону. 2 жовтня 2021 року у Києві на проспекті Бажана, 3-Г вона перевела на номер 220 гривень через платіжну систему Сіті24 (систему грошових переказів). Послуги надаються за договором ТОВ «ФК «Фенікс», яке приймає платежі від платників, у тому числі на користь ПАТ «Київстар». Крім того, ТОВ «Свіфт Гарант» надає фінансові послуги з переказу коштів та є учасником внутрішньодержавної платіжної системи «Сіті24», зазначив суд.

Рішення суду

Жінка не довела фактів суттєвого порушення своїх зобов'язань ТОВ «ФК «Фенікс», ПАТ «Київстар», ТОВ «Свіфт Гарант». Суд відмовився задовольнити її позов.

«Вимога позивача про стягнення з відповідача на її користь компенсації заподіяної моральної шкоди не може бути задоволена», - наголосили в суді.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН