Як прокачати свій сайт за допомогою SEO-оптимізації

0
339

Чому seo-просування важливе

Як не дивно, але саме пандемія підштовхнула малі та середні бізнеси на діджиталізацію підприємницької діяльності. Тепер без знань про цифровий маркетинг, сайти та їх просування залишитися на плаву стає все складніше. Природно, в середовищі жорсткої конкуренції потрібно вживати заходів, щоб ваш сайт частіше відвідували потенційні покупці і здійснювали більше конвертацій. Одним із найважливіших інструментів для покращення пошукової видачі сайту є його seo-оптимізація. Практика показує, що ще не всі власники бізнесу чітко усвідомили, що воно таке і як працює.

SEO - комплекс дій та заходів щодо усунення, запобігання технічних помилок на сайті, що покращує читаність ресурсу пошуковими роботами. Суть SEO в тому, щоб користувач за допомогою пошукових систем (типу Google та Яндекс) оперативніше знаходив потрібну йому інформацію і щоб ця інформація максимально точно відповідала тому, що він шукав. Саме для цього існує професія seo-фахівця — людини, яка відповідальна за прокачування сайту, щоб вона максимально виправдовувала цільові запити покупців.

Якщо врахувати той факт, що середньостатистичний користувач далі за першу сторінку за результатами пошуку не йде, з'являється жорстка потреба в оптимізації сайту і видачі його на перших позиціях пошуковика. За високої конкуренції на ринку найчастіше підвищують рекламні бюджети в гонитві за ТОП-3 з видачі. Але без послідовного і поетапного seo-налаштування сайту більшість грошей буде зливатися, а витрати навряд чи колись окупляться.

Етапи seo-оптимізації сайту

Багато в оптимізації сайту залежить від специфіки продукту/послуги, сфери, конкуренції в ніші. Але навіть за всіх цих чинників існує поетапна структура, якою рухається кожен досвідчений seo-фахівець.

1. Аналізуємо сайт, конкурентів, нішу. На початку роботи SEO-фахівець проводить глибоку аналітику, робить оцінку, визначає стратегію та план робіт надалі.

2. Формує первинне ядро ​​запитів у пошуковій системі. За допомогою ефективних сервісів Serpstat та Wordstat фахівець збирає запити, пробиває частотність семантичного ядра, кластеризує їх.

3. Схематизує широку структуру веб-сайту. Алгоритми пошукових систем знаходяться в безперервному апгрейді, намагаючись відповідати на запити найрелевантнішими сторінками. Для цього сеошником створюється та оптимізується посадкова сторінка для кожної групи пошукових запитів.

4. Займаємося оптимізацією зсередини. Для цього профі робить технічний SEO-аудит сайту, де зібрані всі баги, дублі сторінок, порожні теги та інші помилки.

5. Налагоджуємо внутрішню перелінковку сайту. Для кращого ранжування сайту важливо не просто створити посадкові сторінки, але й зробити так, щоб користувачі могли переміщатися сторінками без траблів.

6. Проводимо оптимізацію контенту. Сеошник формує унікальні заголовки H1 та метатеги (Title, Keywords, Description). Щоб якісно просувати окремі сторінки, потрібно взятися за наповнення їхньої текстової складової з урахуванням популярних ключів.

7. Удосконалюємо usability сайту. Зручна навігація сайтом, привабливий дизайн, наявність мобільної версії, чітка та логічна структура сайту — якості, які характеризують юзабіліті з кращого боку.

8. Займаємося оптимізацією ззовні. Насамперед йдеться про сайти з високою конкуренцією в онлайн-середовищі. Чим більше ресурсів із суміжною тематикою посилаються на ваш сайт, чим більше згадок вашого бренду/компанії, тим кращою кандидатурою стаєте ви та ваш сайт для пошукових систем.

9. Конвертуємо відвідувачів у клієнтів. Робота над формою замовлення, дизайном, способами зв'язку, e-mail розсилками – це мінімум тих завдань, які є обов'язковими для виконання сеошником. Без конвертації немає результату.

10. Оптимізуємо сторінки. Це послідовний і найчастіше тривалий процес. Можна сказати, на цьому етапі фахівець “грається” зі структурою сайту, метатегами, масою посилань, щоб у результаті максимально реалізувати сайт у пошуковій видачі.

У Києві вас предметно і на реальних прикладах познайомлять із кожним етапом на курсах маркетингу, де навчання проходить як для початківців у сфері, так і для досвідчених представників.

Вивчення принципів SEO на курсі Digital Marketing від DAN.IT

Усі етапи seo-оптимізації викладені у короткій та тезовій формі. Щоб поглиблено навчиться просувати сайт за ключовими запитами, потрібно бути діджитал-маркетологом чи seo-фахівцем. Стати фахівцем в інтернет-маркетингу з нуля і розумітися на оптимізації сайтів — це реально, якщо ви вибираєте курс інтернет маркетингу від DAN.IT Education.

Цей курс маркетингу базується на практичних реальних кейсах відповідно до запитів ринку, узгоджених із маркетинг-фахівцями. досвідчені викладачі навчають студентів важливим інструментам, у тому числі з управління сайтом та SEO-оптимізації. Для цього було виділено окремий модуль про основи пошукової оптимізації та інструменти SEO, який складається з тем:
• Налаштування рекламних цілей
• Видача, запити та типи просування
• Семантика та її необхідність
• Внутрішня оптимізація та оптимізація на стадії розробки сайту
• Робота з Google Search Console
• Робота із біржами. Збір бази сайтів поза біржами та ін.

Кожен студент на практиці освоїть роботу в Google My Business, навчиться якісно складати семантичне ядро ​​сайту та посприяє реальному сайту піднятися вище за видачу. Наприкінці курсу ви станете full stack digital-маркетологом, а DAN.IT підготує вас до перших співбесід та допоможе з працевлаштуванням.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН