Кинжал Часу не чіпатимуть, бої значно змінять, а сюжет поглиблять: розробники з Ubisoft розповіли, яким буде ремейк Prince of Persia: The Sands of Time

0
177

Кинжал Часу не чіпатимуть, бої значно змінять, а сюжет поглиблять: розробники з Ubisoft розповіли, яким буде ремейк Prince of Persia: The Sands of Time

Декілька днів тому в рамках трансляції Ubisoft Forward публіці нагадали про розробку ремейку культового екшену Prince of Persia: The Sands of Time (2003).

Нагадаємо, гра мала вийти ще в 2021 році, але через незадовільну роботу індійського підрозділу Ubisoft ремейк передали Ubisoft Montreal. Фахівці канадської студії змушені були не просто виправити помилки колег, а розпочати виробництво із чистого аркуша. А нещодавно до співпраці залучили й відділення у Торонто.

Креативний директор Prince of Persia: The Sands of Time Біо Джейд Адам (Bio Jade Adam Granger) і геймдиректор Майкл Макінтайр (Michael McIntyre) розповіли про рімейок і про те, які елементи оригінальної гри не зазнають змін, а що потребує радикального доопрацювання.

що відомо

Розробники прагнуть максимально зберегти початкову концепцію та особливості The Sands of Time. При розгляді кожного аспекту гри, Ubisoft дотримується концепції "чотирьох стовпів": вони оцінюють, що можна залишити у первісному вигляді, що слід підправити, що повністю оновити і на чому сакцентувати більшу увагу.

Ubisoft Montreal принципово не хоче міняти все, що пов'язано з Кинджалом часу та однією з головних фішок гри - бігом по стінах. Ці елементи добре збереглися і не потребують переробок. А ось дизайн локацій точно зазнає значних змін, його зроблять більш різноманітним, масштабним та цікавим. Це ж стосується і бойової системи, оскільки за минулі роки вийшло багато революційних екшенів зі складними боями - як приклади наводяться Dark Souls і God of War.

Деякі елементи оригінальної гри необхідно зберегти заради естетичної складової, наприклад, граціозність та акробатичні навички Принца Персії, які він використовує у боях.

Замок Азад (Azad) стане більш і детальніше, а також гравці зможуть побачити краєвиди, які його оточують - раніше це було неможливо через технічні обмеження і низьку дальність промальовування об'єктів.

Планується і збагатити розповідь у Prince of Persia: The Sands of Time, додавши безліч додаткових діалогів між головним героєм і принцесою Фарою, оскільки раніше вони обмінювалися лише кількома незначними репліками, які не дозволяли розкрити персонажів.

Реліз Prince of Persia: The Sands of Time заплановано на 2026 рік. Очевидно, початковий план випуску рімейку на консолях минулого покоління більше не актуальний.

Джерело: Ubisoft

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН