Клієнт Київстару півроку отримував повідомлення від мікрофінансових компаній із вимогою взяти гроші у борг, тому він звернувся до суду: яким було рішення

0
57

Клієнт «Київстар» півроку отримував повідомлення від мікрофінансових компаній із вимогою позичати гроші, тому звернувся до суду: яке було рішення

Чоловік просив суд визнати дії «Київстару» незаконними

Чоловік порадив «Київстару» припинити надсилати повідомлення від мікрофінансових компаній

Чоловік протягом шести місяців отримував на телефон оповіщення від мікрофінансових компаній. Він попросив "Київстар" припинити це. Отримавши відмову, клієнт звернувся до суду, але це не весь список його невдоволень.

Згідно з рішенням Томаківського районного суду Дніпропетровської області від 20 квітня 2021 року чоловік змінив сім-картки 3G та 4G у сервісному центрі. Однак йому не сказали, що після заміни карти її не можна буде використовувати у старих кнопкових телефонах. Якби він знав про це, то не змінював би сімку.

15 квітня 2022 року чоловік сплатив дзвінки в мережі «Київстар» помісячно, але фактично користувався мобільним зв'язком лише 28 днів. Крім того, низка компаній протягом шести місяців надсилала йому повідомлення з пропозицією позичити йому гроші. З цього приводу клієнт неодноразово звертався до оператора з проханням припинити це, але Київстар заявив, що не може цього зробити. Він просить визнати дії оператора незаконними та стягнути з «Київстар» кошти у зв'язку із заявленими вимогами:

  • ігнорувати запити на блокування повідомлень та порушувати його конфіденційність;
  • забезпечити якісний мобільний інтернет;
  • зробити налаштування Інтернету доступними для старих мобільних телефонів;
  • на вимогу споживача негайно вимкнути отримання повідомлень.

Рішення суду

Суд відхилив позов чоловіка до «Київстару» про визнання дій оператора незаконними та стягнення з нього грошей. Адже він не дав жодних свідчень.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН