Контроль працівників: як це зробити правильно?

0
1182

Належний контроль працівників — це не лише координація їхньої роботи. Контроль за співробітниками — це процес, спрямований на те, щоб фактична діяльність найманого персоналу відповідала запланованим завданням. Якщо ви не можете зробити цього самостійно, тобто розумна система яка mirobase.com, яка дозволяє власникам та керуючим компаній аналізувати наскільки ефективно використовує робочий час найманий персонал. У сучасних організаціях контроль та суворий нагляд за працівниками все частіше відходить від жорстких правил, роблячи персонал відповідальним перед собою за результати та досягнення. Люди повинні відповідально працювати, не тому, що їм хтось і щось сказав, а через те, що вони самі бачать сенс у своїй роботі. Якщо сформувати у них необхідність самоконтролю, то не потрібно буде так багато їх перевіряти. Однак, перш ніж ви відійдете від контролю над співробітниками, у вас повинні бути мотивовані, зрілі та ділові співробітники на борту. Якщо цього не станеться, можете виявити, що відсутність моніторингу може призвести до втрати контролю над бізнесом, тому професійний нагляд за персоналом ніколи зайвим не буде.

Після перевірки стає все більш поширеним спостереження за роботою або її індикаторами на інформаційних панелях. Завдяки їм ви можете підійти до контролю через призму фактів, а не інтуїції та емоцій. Рекомендовано контролювати з погляду розвитку, не вловлюючи помилок, а маючи на увазі мету підвищення відповідальності співробітників. Проте найважливіше — це прагнути змінити поведінку, навички чи ставлення у бажаному вами напрямі, реагуючи на будь-які прояви, відмінні від стратегії.

Управління, засноване на страху та покаранні, не є ефективним освітнім методом або добрим способом впливу на підлеглих. Сьогоднішні модні тенденції звертають увагу на щось зовсім інше. Потрібно не обмежувати свободу, а давати її, щоб набувати творчого підходу до роботи навіть від співробітників на найнижчому рівні. Це дуже впливає на якість дій, які фундаментально визначають підхід людей до своїх обов'язків. Контроль чи моніторинг роботи є важливим аспектом управління. Тим не менш, ви не можете перестаратися. Надмірний контроль може обмежити участь співробітників, а недолік призведе до того, що ситуація у компанії вислизне у несподіваному напрямку. У вас завжди повинен бути хороший орієнтир, щоб вжити відповідних коригуючих дій на основі результатів аудиту.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН