Meta запускає перше тестування реклами у Threads. Джерело: Meta
Meta розпочала перше тестування реклами у Threads, повідомив керівник Instagram Адам Моссері. Платформа Threads раніше не містила рекламних оголошень, на відміну від Facebook та Instagram.
що відомо
Реклама з'являтиметься у вигляді зображень між постами у стрічці новин користувачів. Спочатку її побачать лише «невелика кількість людей» у США та Японії. Meta почне з «невеликої кількості брендів» у цих країнах.
Переглянути Threads
Моссери зазначив, що компанія очікує багато відгуків про підхід до реклами і впевнений, що вона має бути релевантною та цікавою для користувачів. Він також додав, що Meta уважно стежитиме за тестом, перш ніж розширювати його, з метою досягти такого рівня реклами, яка буде такою ж цікавою, як органічний контент.
Meta використовує свою існуючу рекламну інфраструктуру для запуску реклами Threads. Бренди зможуть розширити свої рекламні кампанії на Meta в Threads, не вимагаючи додаткових ресурсів або креативу, просто позначивши опцію Ads Manager. Також протестують новий «фільтр інвентаризації», що дозволить рекламодавцям контролювати, з яким контентом їхня реклама з'являтиметься поруч.
Згодом компанія зможе швидко розширити рекламу Threads до 300 мільйонів користувачів завдяки використанню наявних рекламних інструментів.
Марк Цукерберг раніше зазначав, що компанія обирає повільний підхід до розвитку рекламного бізнесу на Threads та зосереджується на довгостроковій монетизації.
Джерело: Адам Моссери, Facebook