Konami опублікувала другий випуск передачі Metal Gear Production Hotline, в якому розробники розповідають про процес створення Metal Gear Solid Δ: Snake Eater - ремейка культового стелс-екшену 2004 авторства Хідео Кодзими (Hideo Kojima).
що відомо
Розробники повідомили, що досягли великого успіху у виробництві гри і стверджують, що її можна пройти від початку до кінця.
Konami не готова назвати дату релізу оновленої версії Snake Eater, але компанія проведе наступний показ шпигунського екшену на виставці Tokyo Game Show 2024, яка пройде з 26 по 29 вересня, і, ймовірно, там прозвучить дата виходу гри.
Фанатів Metal Gear Solid напевно порадує, що в ролику представлений фрагмент вступної сцени ремейку Snake Eater, в якій Снейк курить сигару і готується десантуватися з літака, щоб розпочати небезпечну операцію в джунглях Сибіру, які розрослися в результаті експериментів радянських учених.
Показані кадри виглядають чудово і демонструють не тільки відмінну графіку, а й поважне ставлення розробників до першоджерела.
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater вийде швидше за все у 2025 році на PC, PlayStation 5 та Xbox Series.
Джерело: Konami