Відразу після Starfield Direct IGN взяв інтерв'ю у ігрового директора Тодда Ховарда, в якому він особливо сказав, що гра на консолях серії Xbox працюватиме лише зі швидкістю 30 кадрів на секунду.
що відомо
«Я думаю, це не стане сюрпризом, враховуючи наші попередні ігри, те, чого ми прагнемо, — сказав Ховард, — це завжди ці величезні відкриті світи, які швидко розвиваються, наддеталізовані, де все може статися. І ми хочемо для цього. Це 4K для Series X і 1440p для Series S. Ми фіксуємо його на 30 кадрах за секунду, тому що ми хочемо такої точності, ми хочемо всього цього. Ми не хочемо жертвувати нічим із цього.».
«На щастя, у нас все працює добре. Часто набагато вище за це. Іноді це 60 кадрів за секунду. Але на консолях ми це блокуємо, тому що віддаємо перевагу послідовності, коли про це навіть не думаєш», — додав керівник.
Слід зазначити, що це не перший ААА-проект від Microsoft, який працюватиме з частотою 30 кадрів за секунду навіть на сучасному поколінні — така ж доля спіткала, наприклад, Redfall.