За інформацією Кореї, Samsung може змінити підхід до брендингу своїх смартфонів Android, відмовившись від культової назви «Galaxy» для деяких моделей.
що відомо
У звіті E-Today повідомляється, що компанія почала досліджувати можливість запуску преміум смартфонів під іншим брендом.
Представник Samsung Лі Янг Хі зазначив, що в лінійці Galaxy є так багато моделей, що споживачі чекають на нову назву, коли з'являються значні інновації. Він наголосив, що новий брендинг допоможе чіткіше виділити інноваційні розробки компанії.
Ідея полягає у створенні преміуміміджу для нових смартфонів, подібно до того, як Genesis відокремився від Hyundai в автомобільній індустрії. Galaxy вже давно є важливим брендом для Samsung і всього ринку смартфонів. Однак із зростанням конкуренції, особливо з боку iPhone у США, вивчення нових можливостей для брендингу виглядає обґрунтованим рішенням.
Джерело: E-Today