Instagram – це платформа для просування вашого бізнесу або блогу, яка містить велику кількість необхідних для цього програм. Одне з таких – маска.
Маски для інстаграм є інструментом зміни візуального сприйняття. Він накладає фільтр, здійснює колірне коригування, додає елементи декору. Його використовувати можна в онлайні та під час завантаження відео на сторінку. Вона підлаштовується під вираз обличчя, у своїй не спадаючи – розмови, танці., сміх, повороти тощо.Маски бувають статичними, анімованими, з можливістю вибору анімації та гейміфікованими.
Використання масок здійснюється для залучення аудиторії, наприклад, нових передплатників, знайомство з новими товарами, шляхом вибору його з останньої колекції та фокусування на ньому уваги.
Щодо переваг, то їх тут кілька – це залучення аудиторії, дешева реклама, віртуальна «примірка» речей. З недоліків можна назвати лише те, що є ризик фатального вкладення. Маска не завжди виправдовує фінанси, тому що не завжди стає популярною. В цьому випадку витрачені гроші «кануть у льоту», і вам доведеться звертатися до більш дієвих рішень маркетингу.
Для того, щоб обліковий запис мав можливість взаємодії з іншою аудиторією, необхідно використовувати актуальні інструменти, що також дозволяє підняти кількість передплатників та надавати інформацію про той чи інший товар. Маски можуть розповісти про фірму за допомогою будь-яких ефектів, декорацій чи тла. Це допомагає у переглядах історій, у яких використовуються візуали торгової марки, тим самим підвищуючи популярність.Маску можна зробити самому, без вкладень. Для цього сьогодні є багато графічних редакторів. Facebook пішов на зустріч користувачам і відкрив Spark AR – спільноту розробників масок та ігор, яка ще й російськомовна і має відповідний інтерфейс. Тут дуже багато інформації з приводу розробки, проектування, а також безліч прикладів, і навчальних матеріалів для тих, хто тільки починає.
Маски дозволяють наростити кількість аудиторії в обліковому записі за допомогою креативного формату. Всі ефекти маски повинні бути такими, щоб зробити її відомою серед людей у соціальних мережах, а торгову марку – популярною та відомою. Таким чином, це допоможе вашим починанням у продажах та збільшить кількість передплатників в обліковому записі.