Головний арт Elden Ring: Nightreign. Джерело: Bandai Namco
На TGA 2024 відбувся несподіваний анонс від FromSoftware – компанія представила кооперативний спін-офф Elden Ring із підзаголовком Nightreign.
Трейлер розкрив лише основні особливості новинки та залишив низку питань та простору для домислів, але через деякий час головний редактор PC Gamer Вес Фенлон (Wes Fenlon) розкрив важливу інформацію про гру.
що відомо
Фенлон розповів, що минулого тижня побував у офісі FromSoftware, де розробники розповіли йому важливі деталі про Elden Ring: Nightreign.
Наводимо основні тези:
- Глава FromSoftware та геймдиректор Elden Ring Хідетак Міядзакі (Hidetaka Miyazaki)
брав участь у розробці тільки на ранньому етапі; - як геймдиректор Nightreign виступає Дзунья Ісігамі (Junya Ishigami), який раніше працював над Elden Ring, Bloodborne та іграми серії Dark Souls;
- письменник Джордж Мартін, який створив передісторію світу Elden Ring, не брав участі у створенні сюжету гри;
- історія Nightreign буде самостійною та окремою, вона розгорнеться паралельно Elden Ring;
- проходити гру можна втрьох чи поодинці, режим на двох гравців не передбачено. Залежно кількості гравців змінюється і сила ворогів;
- концепція Nightreign побудована на принципах жанру roguelike, тому кожне проходження має бути унікальним, а світ гри змінюватиметься;
- у грі з'явиться вісім класів персонажів, причому геймплейна механіка одного з них пов'язана з використанням Прахів з Elden Ring;
- у процесі проходження гравці отримуватимуть Реліквії, за допомогою яких можна посилювати героїв для майбутніх битв;
- фази кожного матчу поділені на три дні, а щодня займає 10-15 хвилин. Гравцям треба пережити ці “три дні” та перемогти двох босів, щоб поборотися з фінальним, якого виберуть перед початком гри;
- у грі буде вісім типів фінальних босів і серед них будуть інші істоти з ігор FromSoftware. Вороги відроджуються лише після завершення одного сеансу;
- мапа світу динамічно змінюється, на ній з'являються вулкани, метеоритні дощі, замки, табори та інші об'єкти;
- кожен із восьми персонажів наділений власною історією, яка розкриється під час проходження, причому цього разу не лише через текстові записи;
- Elden Ring: Nightreign - це не гра-сервіс, купивши її, гравці отримають весь контент відразу без необхідності додаткових покупок;
- автори не планують створювати PvP-режими;
- у грі не буде кросплею, але користувачі різних поколінь однієї консолі зможуть грати разом.
Коли чекати
Elden Ring: Nightreign вийде у 2025 році на PlayStation, Xbox та PC.
У лютому відбудеться перше технічне тестування.
Джерело: PC Gamer