Що таке оптимізація сайту?

0
77

Технічна оптимізація сайту поряд із цінним контент-маркетингом є одним із найбільш важливих аспектів у SEO діяльності. Технічний вимір сторінки включає зміни, які зроблять ваш сайт краще видимим у Google, а також зручнішим для користувача. Отже, мета технічного SEO більш детально в цій статті: https://seo-creative.com/blog/internet-marketing-tendentsii-2020/, полягає у покращенні результатів пошуку.

Які переваги технічної оптимізації сайту?

Правильна технічна конфігурація сайту складається з кількох, або навіть десятка різних елементів. Найбільш важливими є:

  1. Швидкість завантаження сторінки

Не дивно, що сторінки, які завантажуються понад 3-5 секунд, часто відхиляються користувачами Інтернету. Щоб не витрачати цінний трафік на сайт, варто подбати про його швидке завантаження.

  1. Проста індексація сайту

Для роботів Google дуже важливою є чітка структура сайту. Внутрішній зв'язок може допомогти цьому. Тим не менш, ви повинні робити це вміло, тому що навіть найменша помилка може перешкодити роботам Google індексувати.

  1. Робочі посилання

Потрапляння на сторінку, яка взагалі не існує (помилка 404), так само дратує, як і повільне завантаження сторінки. Тому будьте обережні, щоб після видалення цієї підсторінки встановити перенаправлення з деактивованої сторінки на робочу. У цьому випадку рекомендується використовувати перенаправлення 301.

  1. Унікальний контент

Дублювання контенту є одним із найбільших гріхів у SEO. Переконайтеся, що ви випадково не володієте одним і тим самим контентом на кількох підсторінках. Вирішення цієї проблеми - канонічні URL-адреси. З їхньою допомогою ви вказуєте роботам, яка зі сторін є оригінальною.

  1. Безпека

Правильний технічно оптимізований веб-сайт є безпечним веб-сайтом. Тут важливо гарантувати конфіденційність відвідувачів. І тут не обійтися без реалізації HTTPS.

 

  1. Структурні дані

Структуровані дані дозволять роботам Google краще зрозуміти, що знаходиться на вашому сайті, і, крім того, вони відображатимуться в результатах пошуку з додатковими елементами.

  1. Мітки Hreflang

Якщо ваш сайт орієнтований на користувачів з інших країн, обов'язково застосовуйте тег hreflang. Це допоможе зрозуміти пошукову систему, в яку країну зі своїм контентом ви намагаєтеся дістатися.

Основною перевагою технічно оптимізованого сайту є досягнення найвищого рейтингу у веб-пошуку. Як ви знаєте, Google віддає перевагу результатам пошуку сторінки, які є цінними для користувача і, звичайно ж, правильно оптимізованими.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН