Ключові етапи комплексного веб-маркетингу: від розробки до націлення

0
118

Коли в минулому підприємці зрозуміли, наскільки важливим звеном у рекламній стратегії компанії є створення свого веб-сайту, відбувся певний прорив у сприйнятті інтернету. Ще один прорив стався, коли ті ж підприємці зрозуміли, що веб-сайту недостатньо – його ще потрібно позиціонувати у пошуковій системі. То був нелегкий крок. Наоборот, справжнім стрибком стало переконання підприємців у тому, що за перегляд їх сторінок у пошуковій системі варто платити. розробка сайтів від SlashUpdate стала сьогодні особливо популярною.Ключові етапи комплексного веб-маркетингу: від розробки до націленняКомплексний інтернет-маркетинг

Сьогодні SEO та спонсорована кампанія посилань (Google AdWords) є стандартними практично для кожного бізнесу. Без цього важко уявити собі веб-маркетингу. Насправді поняття не складне, навпаки – абсолютно інтуїтивне. Таргетована реклама від SlashUpdate — просто набір продуманих, спланованих дій онлайн, які будуть відповідати рекламним очікуванням конкретної компанії та захищати її інтереси у разі, якщо з якихось причин найбільш прибутковий елемент на сьогоднішній день перестає приносити задоволений прибуток. Завдяки комплексному підходу компанія отримує наступні плюси:

  • стає більш незалежною;
  • підвищує безпеку;
  • зрештою є самодостатньою в інтернеті.

План дій є адаптованим, а потім реалізованим відповідним чином.

Складові частини комплексного інтернет-маркетингу:

  • позиціонування;
  • кампанія за спонсорованими посиланнями;
  • контент-маркетинг;
  • соціальні медіа;
  • електронний маркетинг;
  • сторінка товару;
  • маркетинг з вуст в уста;
  • ембієнтна реклама;
  • відеомаркетинг;
  • ремаркетинг.

Ключові етапи комплексного веб-маркетингу: від розробки до націленняНаведене вище перерахування, звичайно, не має закритого характеру. Комплексний веб-маркетинг — надзвичайно динамічне поняття, і не виключено, що навіть Google додасть до нього своє звено, оскільки він, ймовірно, готовить значні зміни у відображенні результатів пошуку. Чутки поширюються з цього приводу, потрібен розгляд додаткових дій онлайн, які захищатимуть інтереси компанії прямо зараз.

Слід розглянути, наприклад, фінансові галузі, де диверсифікація портфеля є одним із фундаментальних принципів інвестування. Це не вигадка, а здоровий глузд. Чим більше у вас джерел, тим менше ризикуєте. Більш того, у випадку інтернет-маркетингу існує реальна ймовірність того, що якщо всі джерела не підведуть, то прийде непропорційно більше переваг, ніж ви припускали.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН