Навіщо використовувати контекстну рекламу?

0
452

Контекстна реклама дає можливість дуже точно зв'язатися з рекламним повідомленням групі потенційних клієнтів за відносно невеликих витрат. Назва цієї форми реклами походить від способу її відображення на веб-сайті, ключовим елементом якого є тематичний зв'язок між змістом маркетингової комунікації та веб-сторінкою. Якщо вирішите замовити рекламу контекстнуТаке рішення гарантує, що оголошення будуть відображатися тим, хто дійсно зацікавлений у ваших продуктах або послугах. Інформація надана з сайту компанії Uaateam, яка займається налаштуванням контекстної реклами, тому боти не завдадуть шкоди ні вашому, ні нашому сайту.

Контекстна реклама набуває різних форм, тому вона може відбуватися у вигляді текстових, графічних боксів, а також flash або відео. Важливо, що домінуючою моделлю виставлення рахунків контекстних кампаній є PPC (Pay per Click-плата за клік). Рекламодавець платить за фактичний перехід користувача на сторінку, що рекламується, а не за сам показ реклами. Кожна система контекстної реклами має власний індивідуальний набір алгоритмів управління видачею реклами. Проте можна назвати кілька чинників, визначальних показ реклами, загальних всім систем. Вони є:

  • коефіцієнт контекстної відповідності, що визначає ступінь тематичного зв'язку сторінки та реклами. Можливість виходу в ефір отримують оголошення з найвищим коефіцієнтом порівняно з іншими оголошеннями категорії.
  • CTR - іншими словами, клікабельність. Чим вище показник кліків у порівнянні з іншими в категорії, тим більша ймовірність показу цієї оголошення.
  • Ціна – ставка за клік. Чим вище максимальна ціна за клік, порівняно з іншими оголошеннями в категорії, тим більша ймовірність показу оголошення.

Серед рішучих переваг контекстної реклами слід зазначити:

  • неінвазивний характер;
  • можливість точного охоплення аудиторії завдяки наявності реклами у тематичному контенті;
  • можливість вибору конкретних веб-сайтів або тематичної категорії, на яких відображатиметься реклама, або блокування трансляції на конкретному сайті;
  • геотаргетинг, тобто обмеження показу реклами певний регіон (місто чи область).

Вигідна з погляду рекламодавця та платіжна система. Хоча мережі стягують плату за 2 моделі: CPM (плата за 1000 показів реклами) та PPC (плата за клік), останній спосіб є домінуючим, означаючи, що плата стягується за перенаправлення на сайт, що рекламується незалежно від кількості показів оголошення.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН