Digital Foundry виявила серйозні проблеми з продуктивністю та графікою у Final Fantasy 16 на Xbox Series

0
17

Digital Foundry виявила серйозні проблеми з продуктивністю та графікою у Final Fantasy 16 на Xbox Series

Скріншот Final Fantasy 16. Джерело: Square Enix

Довгоочікуваний реліз Final Fantasy 16 на Xbox Series X/S зіштовхнувся із серйозними проблемами. За даними експертів з Digital Foundry, порт гри, яка раніше була ексклюзивом PlayStation 5, далекий від ідеалу і має значні недоліки у продуктивності та якості зображення.

що відомо

Final Fantasy 16, що вийшла як ексклюзив для PlayStation 5 у 2023 році, тепер доступна на Xbox Series X/S. Проте, згідно з коротким аналізом Digital Foundry, заснованим на ранніх кат-сценах Final Fantasy 16, версія для Xbox Series X вже має проблеми з продуктивністю.

"Графічний режим має деякі дивні проблеми. По-перше, на Series X зображення м'якше і з нижчою роздільною здатністю", - заявило видання.

У відео, представленому Digital Foundry, демонструється, що один кадр з ранньої частини гри відтворюється в роздільній здатності 1440p на версії гри для PlayStation 5 і в роздільній здатності 1224p на версії для Xbox Series X. «Версія Xbox постійно має нижчу роздільну здатність», - продовжує Digital Foundry.

"Існує різниця у відтворенні листя, де на Xbox вони виглядають зламаними в деяких деревах і кущах, що дуже дивно".

Далі Digital Foundry підкреслила, що в режимі продуктивності, який підвищує частоту кадрів гри, Final Fantasy 16 працює за 1080p на PS5, тоді як на Xbox Series X вона працює за 720p. Версія для Xbox також має нижчий рівень деталізації, порівняно з версією для PS5. Це значна різниця, яка може бути помітною для гравців.

Однак режим продуктивності на PS5 все ще нестабільний, як і при запуску, коливаючись між 45 і 60 FPS. Зате версія для Xbox, за її нижчої роздільної здатності, заблокована на 60 FPS під час геймплею. Кат-сцени на всіх версіях гри працюють за 30 FPS.

Джерело: DF

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

БІЛЬШЕ НОВИН